"Przyloty-odloty” to blog o podróżach, ale nie tylko. Wiadomym jest, że pomiędzy wyprawami, wycieczkami, a nawet spacerami, jak zza węgła pojawia się czas "nie-podróżny". Wtedy to człowiek choć trochę "świata-ciekaw", zajmuje się obserwowaniem, porównywaniem i zadawaniem pytań. Często pozostających bez odpowiedzi. Tropienie dulszczyzny i drobnomieszczaństwa jest pasją samą w sobie. "Świata-ciekaw" wspomina również czasy mniej lub bardziej odległe, bez znaczenia czy w przeszłość, czy w przyszłość. Tak więc startuję z blogiem, w którym pełno okruchów i odbić. Pełno tu odlotów moich bliskich i znajomych, obserwacji otaczającego mnie życia i relacji z podróży oczywiście! Postaram się wpleść również własne - i nie tylko - zdjęcia, cytaty i fragmenty, przy których przystanąłem i postanowiłem się nimi podzielić. Zanim zacznę pozwólcie, że cytując Kabaret Starszych Panów powiem: „Drzwi opatrzyłbym w inskrypcję, przedsięwzięto Ekspedycję”/ Radek


piątek, 7 stycznia 2011

Imiona

Powtarzam za jedną z uczestniczek uroczego rejsu po morzu Śródziemnym: "...godne uwagi było przedstawienie się jednej z naszych koleżanek, na nasze pytanie:"jak masz na imię?"
Odpowiedziała: "jak wolicie: Irena Albo Iwona…" Wybrałyśmy – ALBO!!!  Imię  utrzymało się do końca rejsu. Albo – przepiękne, oryginalne imię!!!
By A.

1 komentarz:

  1. Przepraszam, że nie na temat, ale kwestia jest ważna, więc sobie pozwoliłam wtrącić.

    Szanowni Czytelnicy tego Bloga, proszę, zajrzyjcie tutaj:
    http://www.petycjeonline.pl/petycja/petycja-w-sprawie-orzeczenia-bezwzglednej-kary-pozbawienia-wolnosci/66
    i jeśli uznacie, że chcecie, to podpiszcie petycję.

    Temat uważam za niezwykle istotny, bo zbrodnie na zwierzętach często są marginalizowane w społeczeństwie jako „mało ważne”, a przecież świadczą o takim samym bestialstwie dokonujących je, jak zbrodnie na ludziach. Tutaj ofiara też czuje zadawany ból, też krwawi prawdziwą krwią, też odbiera każdym nerwem otrzymywaną torturę.

    Ja uważam, że znęcanie się nad zwierzętami jest jak znęcanie się nad dziećmi – i jedne i drugie nie mają szans ze zdeterminowanym, nieludzkim, zwyrodniałym dorosłym człowiekiem.

    Byłabym wdzięczna gdybyście zechcieli podpisać tę petycję. :)
    A także „podali dalej” (ja to już umieściłam na swoim blogu i opublikowałam po udostępnieniu praw u kolegi na jego, oraz wrzuciłam na Facebook i rozesłałam przez gg oraz email) – jestem pewna, że macie możliwość przesłania/udostępnienia tego linka przynajmniej kilku osobom. Każdy głos się liczy!

    Dziękuję z góry i pozdrawiam Wszystkich. :)

    OdpowiedzUsuń