"Przyloty-odloty” to blog o podróżach, ale nie tylko. Wiadomym jest, że pomiędzy wyprawami, wycieczkami, a nawet spacerami, jak zza węgła pojawia się czas "nie-podróżny". Wtedy to człowiek choć trochę "świata-ciekaw", zajmuje się obserwowaniem, porównywaniem i zadawaniem pytań. Często pozostających bez odpowiedzi. Tropienie dulszczyzny i drobnomieszczaństwa jest pasją samą w sobie. "Świata-ciekaw" wspomina również czasy mniej lub bardziej odległe, bez znaczenia czy w przeszłość, czy w przyszłość. Tak więc startuję z blogiem, w którym pełno okruchów i odbić. Pełno tu odlotów moich bliskich i znajomych, obserwacji otaczającego mnie życia i relacji z podróży oczywiście! Postaram się wpleść również własne - i nie tylko - zdjęcia, cytaty i fragmenty, przy których przystanąłem i postanowiłem się nimi podzielić. Zanim zacznę pozwólcie, że cytując Kabaret Starszych Panów powiem: „Drzwi opatrzyłbym w inskrypcję, przedsięwzięto Ekspedycję”/ Radek


niedziela, 26 grudnia 2010

Do Czytelników - ENLIGHTENMENT!!! (oświecenie), Please !!!

26 grudnia oglądam filmy Disneya. Święta, święta i... jeszcze nie po świętach, więc oglądam filmy Disneya i inne z gatunku kina "Szczęścia, radości i hamburgerów". Nie pytajcie, które? Te co zawsze, co roku, co Święta!!! Obejrzałem już trzy, czuję powoli, błogo napływające odmóżdżenie. Jak miło, jeszcze tradycyjne wiązanie krawatów dla mojego Ojca Zenona i kilka rozmów telefonicznych, bo czas goni...  
Moi Drodzy Czytelnicy, podobno mam Was więcej niż się spodziewałem? Oczekuję więc: Ujawnienia!!! Proszę wstawiajcie komentarze to tego postu, nie oczekuję, imion, nazwisk, lokalizacji, ale nawet jeśli napiszecie "anonim z anonimowa" i kilka słów to będzie mi miło. A więc enlightenment!!! Zrozumiem tych, którzy pozostaną w cieniu, ważne żeby pozostali czytelnikami.
z wyrazami szacunku: 
autor

6 komentarzy:

  1. Fajne- prawie jak Narodowy Spis Ludności ;-) Radku-czytelników masz na pewno masę. Ja sama od paru miesięcy jestem czytelniczką Twojego bloga i bardzo lubię czytać Twoje teksty. A w ramach życzeń Noworocznych- życzę Ci żebyś był dalej tak świetnym człowiekiem, żebyś miał odwagę realizować swoje pasje i żebyś żył tak abyś niczego nie żałował. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak -jest nas wielu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże tu nie odpowiedzieć na taki apel :)
    Kokieteryjny na wskroś ;) Pisz, pisz :)
    Pozostając czytelnikiem w cieniu - życzę dobrego roku, pełnego wrażeń, marzeń, odkryć...
    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. teksty, TAK! Wciągają... czytam wolno aby na dłużej starczyło ). Ewa (lost in time)

    OdpowiedzUsuń