"Przyloty-odloty” to blog o podróżach, ale nie tylko. Wiadomym jest, że pomiędzy wyprawami, wycieczkami, a nawet spacerami, jak zza węgła pojawia się czas "nie-podróżny". Wtedy to człowiek choć trochę "świata-ciekaw", zajmuje się obserwowaniem, porównywaniem i zadawaniem pytań. Często pozostających bez odpowiedzi. Tropienie dulszczyzny i drobnomieszczaństwa jest pasją samą w sobie. "Świata-ciekaw" wspomina również czasy mniej lub bardziej odległe, bez znaczenia czy w przeszłość, czy w przyszłość. Tak więc startuję z blogiem, w którym pełno okruchów i odbić. Pełno tu odlotów moich bliskich i znajomych, obserwacji otaczającego mnie życia i relacji z podróży oczywiście! Postaram się wpleść również własne - i nie tylko - zdjęcia, cytaty i fragmenty, przy których przystanąłem i postanowiłem się nimi podzielić. Zanim zacznę pozwólcie, że cytując Kabaret Starszych Panów powiem: „Drzwi opatrzyłbym w inskrypcję, przedsięwzięto Ekspedycję”/ Radek


niedziela, 18 marca 2012

Adoptuj Greka - nie rób scen!

Kilka dni temu z radia dowiedziałem się jakiego typu dodatki do wypłaty mają Grecy, oto kulka z nich:
- za punktualne przychodzenie do pracy do 100 Euro
- za jedzenie w BEZPŁATNEJ firmowej stołówce do 150 Euro
- za mycie rąk przed pracą do 120 Euro
- za co ku... jeszcze!!! ??? 
Byłem ostatnio w Grecji i uwieżycie kryzys jest ostatnią rzeczą, o której rozmawiano. Odwrotnie niż o piłce nożne i tej złej i okrutnej Uni, która nie rozumie ponad 2000 lat Greckiej kultury i jej zasług i śmie prowadzic dyskusję o wysokości pomocy, a tu trzeba kupic telewizory, jechać na wakacje i ominąć urząd skarbowy jak co roku aby nie płacić. No zyć jakoś trzeba. Inny pogląd? Jak Grecja zbankrutuje to wróci lokalna waluta, ceny pójdą w dół i przyjedzie całe mnóstwo turystów i ... będzie jak dawniej OPA!!! Do tego mój Przyjaciel przysłał mi poniższe rozwiązanie kryzysu poprzez nazwijmy to "opiekę".
POMOŻECIE???


  Aby pomóc Grecji w kryzysie jest możliwość adoptowania Greka za jedyne 500 euro!!!

Grek będzie robił za Ciebie wszystko, na co nie masz czasu!

  - spał za Ciebie do jedenastej
  - chodził za Ciebie na kawę i na spacery
  - odbywał poobiednią sjestę
  - spotykał się z przyjaciółmi
  - relaksował się przeglądając różne czasopisma
  - a wieczorem siedział za Ciebie w uroczej knajpce i biesiadował do rana!
Ja już adoptowałam i mam luz - mogę teraz Harować od rana do wieczora.!

*Oferta ważna tylko do końca roku lub do wyczerpania... Greków.!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz