"Przyloty-odloty” to blog o podróżach, ale nie tylko. Wiadomym jest, że pomiędzy wyprawami, wycieczkami, a nawet spacerami, jak zza węgła pojawia się czas "nie-podróżny". Wtedy to człowiek choć trochę "świata-ciekaw", zajmuje się obserwowaniem, porównywaniem i zadawaniem pytań. Często pozostających bez odpowiedzi. Tropienie dulszczyzny i drobnomieszczaństwa jest pasją samą w sobie. "Świata-ciekaw" wspomina również czasy mniej lub bardziej odległe, bez znaczenia czy w przeszłość, czy w przyszłość. Tak więc startuję z blogiem, w którym pełno okruchów i odbić. Pełno tu odlotów moich bliskich i znajomych, obserwacji otaczającego mnie życia i relacji z podróży oczywiście! Postaram się wpleść również własne - i nie tylko - zdjęcia, cytaty i fragmenty, przy których przystanąłem i postanowiłem się nimi podzielić. Zanim zacznę pozwólcie, że cytując Kabaret Starszych Panów powiem: „Drzwi opatrzyłbym w inskrypcję, przedsięwzięto Ekspedycję”/ Radek


sobota, 19 listopada 2011

Toaleta na promie

Kilka dni temu płynąłem promem z Taby (Egipt), do Aquaby (Jordania), prom okazał się szybka i luksusowa łodzią, którą bez trudu wieczorem w Ramadanie, po zachodzie słońca można przekształcić w centrum rozrywki lub choćby miejsce spotkania z rodziną i znajomymi. Ściany pucował nieustająco pan w nienagannym garniturze wyglądem żywcem wycięty z rodzimej - Jordańskiej okładki Fasion. W pewnym momencie trafiłem do toalety, a tu, stojąc ze zrozumiałych względów przodem do muszli (deskę podniosłem), czytałem obrazki, a w tym instrukcję obsługi toalety. Ryczałem ze śmiechu, a następnie zaciągnąłem pół grupy aby mogli zrobić zdjęcia jak z toalety korzystać należy, a raczej jak nie należy. Efekt komunikacji piktogramowej oceńcie sami, dla mnie nr.1 to rysunek

2 komentarze:

  1. Będąc szczęśliwą uczestniczką w/w rejsu, pragnę donieść, że zaobserwowałam próby wykonania pozycji wskazanej w wierszu na dole od prawej. Próby odbywały się na pokładzie, z dala od wspomnianej toalety. Ehhh, te inspiracje...

    OdpowiedzUsuń
  2. facet z wędką przebija wszystko. piękne.

    OdpowiedzUsuń