"Przyloty-odloty” to blog o podróżach, ale nie tylko. Wiadomym jest, że pomiędzy wyprawami, wycieczkami, a nawet spacerami, jak zza węgła pojawia się czas "nie-podróżny". Wtedy to człowiek choć trochę "świata-ciekaw", zajmuje się obserwowaniem, porównywaniem i zadawaniem pytań. Często pozostających bez odpowiedzi. Tropienie dulszczyzny i drobnomieszczaństwa jest pasją samą w sobie. "Świata-ciekaw" wspomina również czasy mniej lub bardziej odległe, bez znaczenia czy w przeszłość, czy w przyszłość. Tak więc startuję z blogiem, w którym pełno okruchów i odbić. Pełno tu odlotów moich bliskich i znajomych, obserwacji otaczającego mnie życia i relacji z podróży oczywiście! Postaram się wpleść również własne - i nie tylko - zdjęcia, cytaty i fragmenty, przy których przystanąłem i postanowiłem się nimi podzielić. Zanim zacznę pozwólcie, że cytując Kabaret Starszych Panów powiem: „Drzwi opatrzyłbym w inskrypcję, przedsięwzięto Ekspedycję”/ Radek


środa, 12 października 2011

Szambo reklamy w drodze do Olsztyna

Jadąc do Olsztyna takie widzi się reklamy:
Blondynka w zielonej koszulce spoglada z bilbordów i mówi "Wybieram..... pompę ciepła"
Blondyn z bicepsem XXL poleca Val...wex
Mój przebój lata, na szambowozie w centrum Olsztyna widzę duży napis:
WY ROBICIE - MY WYWOZIMY!!!
Poza tym gąszcz reklam Radio Ma-Ryja, domki holenderskie i autokomisy "Pierwszy właściciel, kobieta, nie paląca", tylko markę mogli by podawać bo: " z twarzy to taki do nikogo nie podobny"



4 komentarze:

  1. Od kilku dni zastanawiam się nad wyzwaniem, które stoi przed zarządem pewnej firmy produkującej sprzęt i akcesoria oświetleniowe, nomen omen część koncernu Siemens. To wyzwanie jest odpowiedzią na pytanie jak budować wizerunek firmy przyjaznej konsumentom - OSRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj przecież to stare jak wolny rynek i Plan Balcerowicza!!! jak to jak?
    OSRAM....we wszystkich kolorach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. OSRAM taniej niż konkurencja! też jest niczego sobie co nie zmienia faktu, że szambo reklam w drodze do Olsztyna to pikuś w porównaniu do międzynarodowej, renomowanej, wszechobecnej marki.

    OdpowiedzUsuń
  4. :) cudowne, mam wątpliwości czy usatysfakcjonowałeś niemieckich impatów ale mnie na pewno.

    OdpowiedzUsuń